Komunikacja a samoregulacja |
![]() Termin: 4 grudnia 2019 roku, 15:00-19:00
Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych
Prowadzący: mgr Aleksandra Magda - psycholog mgr Oliwia Markowska - psycholog
Cena: 100zł (przy zgłoszeniu do 20 listopada cena promocyjna 70zł)
POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄWypełnioną kartę szkoleniową należy wysłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Podczas szkolenia skupimy się na rozumieniu zależności między zachowaniem i emocjami małego i dużego człowieka. Poświęcimy również uwagę zagadnieniu, jak dostosowywać swoje komunikaty i zachowanie do poziomu pobudzenia dziecka. Poszukamy też sposobów na regulację własnych emocji w kontakcie z dziećmi. Zastanowimy się, które z powszechnie stosowanych komunikatów, pomimo dobrych chęci nadawcy, nie pomagają dzieciom w radzeniu sobie z emocjami. Uczestnik szkolenia: - zna podstawowe fakty dotyczące emocji na poziomie biologicznym i rozumie ich znaczenie w procesie komunikacji; - rozumie relacje między poziomem pobudzenia, emocjami a działaniem; - w komunikacji z dzieckiem umie wykorzystywać wiedzę o znaczeniu poziomu pobudzenia; - potrafi wskazać bariery komunikacyjne u dzieci: neurotypowych, z ASD, niepełnosprawnością intelektualną i lękowych; - zna sposoby zmniejszania barier komunikacyjnych; - potrafi przeprowadzić rozmowę z dzieckiem na temat jego emocji, z ich poszanowaniem i uważnieniem; - rozumie, jak wygląda dynamika emocji w trudnej sytuacji między dorosłym a dzieckiem; - wie, kiedy uczyć dzieci technik redukcji pobudzenia. |